DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja IV.

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja IV.

Információk

Esemény időpontja 2023. november 21 13:30
Esemény vége 2023. november 21 16:00
Regisztráció kezdete 2023. november 13 21:00
Max. létszám 30
Szabad hely 1
Regisztráció lezárta 2023. november 21 13:00
Egyéni ár ingyenes
Helyszín BudaPart Gate irodaház
Már nem fogadunk el regisztrációt erre az eseményre

Az Iratkezelési Vezetők Klubját a DEÜSZ Egyesület tagjai moderálják, olyan szakemberek, akik napi szinten foglalkoznak irat- és dokumentumkezeléssel. A novemberi rendezvényt Dr. Tafferner Tamás, az Oktatási Hivatal Dokumentumkezelési Osztályának vezetője és Kiss Péter, a DEÜSZ Egyesület főtitkára tartja.

A klub novemberi találkozóján visszatérünk az iratkezelési folyamatokhoz, mint alapokhoz. Rendezvényünkön a küldemények átvélelével, érkeztetésével kezdve áttekintjük és megvitatjuk a teljes folyamat gyakorlati tapasztalatait és problémáit.

 

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A regisztrációnál számlázási adatokat is meg kell adni, ezt azonban nem követi majd számla kiállítása az érdeklődők felé.

Kinek szól az iratkezelési klub?
Elsősorban közigazgatási és közfeladatot ellátó szervek (állami, önkormányzati, egyházi, jogszolgáltatási szervezetek, intézmények, valamint állami vagy önkormányzati tulajdonban lévő gazdasági társaságok) vezetőinek, középvezetőinek, ügyviteli, iratkezelési rendszeréért felelős vezetőinek, iratkezelésért és elektronikus ügyintézésért felelős munkatársainak ajánljuk a szemináriumot.

Már nem fogadunk el regisztrációt erre az eseményre

Térkép

Az elmúlt évek oktatásai, képzései

Elektronikus közigazgatás a DÁP törvény szellemében - átfogó szeminárium

2024. június 20 08:00 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A közigazgatási, közfeladat-ellátói működésben egyszerre rendezendő terület és rendező erő az iratok életpályájája, az iratokkal kapcsolatos munkavégzés. Az iratkezelés és a közhivatali mukafolyamatok digitalizálása az elektronikus ügyintézés terjedésével együtt zajlik. Képzésünk elsődleges célja, hogy információt adjon a résztvevőknek az Elektronikus ügyintézési törvényt váltó DÁP törvény rendelkezéseiről.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2023. október 26 08:30 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A közigazgatási szervek és közfeladatot-ellátó intézmények, cégek munkatársainak szóló, általános iratkezelési konzultációt (nem minősül Fktv. szerinti felnőttképzésnek) Csóti Csaba iratkezelési szakértő tartja. A szeminárium részletesen foglalkozik a papíralapú és elektronikus iratkezelés összefüggéseivel, a teljesen digitális iratkezelés megvalósíthatóságával és a jogszabályi követelményekkel. Rendbe tesszük a sokszor dilemmát okozó, "mikor, mit dobhatok ki" témakört, különös tekintettel a papíralapú iratok digitális konverziójával összefüggésben. Részvételi díj: 48.000 Ft + ÁFA (60.960 Ft bruttó)

Digitalizáció a költségcsökkentés jegyében

2023. szeptember 26 08:30 -14:30
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

Egész napos konferencia: Mit írnak elő a jogszabályok, és mi az, amit ezen túl érdemes elvégezni ahhoz, hogy a digitalizációval csökkenthessük a szervezeti költségeket és növelhessük munkatársaink és ügyfeleink elégedettségét.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2023. február 23 08:30 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A közigazgatási szervek és közfeladatot-ellátó intézmények munkaatársainak szóló, általános iratkezelési konzultációt (nem minősül Fktv. szerinti felnőttképzésnek) Csóti Csaba iratkezelési szakértő tartja. A szeminárium részletesen foglalkozik a papíralapú és elektronikus iratkezelés összefüggéseivel, a teljesen digitális iratkezelés megvalósíthatóságával és a jogszabályi követelményekkel. Rendbe tesszük a sokszor dilemmát okozó, "mikor, mit dobhatok ki" témakört, különös tekintettel a papíralapú iratok digitális konverziójával összefüggésben. Részvételi díj: 48.000 Ft + ÁFA (60.960 Ft bruttó)

DÁP törvény a mindennapokban - a jogszabályi megfelelés ismeretei és gyakorlata

2024. szeptember 26 08:30 -15:00
Ár: 66.500 Ft + ÁFA

A digitális államhoz kapcsolódó kormányrendeletek módosításaként jelent meg a DÁP törvény végrehajtási rendelete. A szeptemberi átfogó szeminárium célja a végrehajtási rendeletcsomag részletes tárgyalása, a DÁP törvénnyel kapcsolatos nyitott kérdések megvitatása. Az új követelményekről adunk átfogó ismereteket, a megfeleléshez gyakorlati tippeket, eljárásrendet.

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja VI.

2024. május 16 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Folytatódik az Iratkezelési Vezetők Klubja rendezvénysorozatot. A kötetlen szakmai eszmecserére május 16-án is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja V.

2024. március 07 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2024-ben is folytatja az Iratkezelési Vezetők Klubja rendezvénysorozatot. A kötetlen szakmai eszmecserére március 7-én is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja IV.

2023. november 21 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2023-ban új rendezvénysorozatot indított Iratkezelési Vezetők Klubja címmel. A kötetlen szakmai eszmecserére november 21-én is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

Magyar Nemzeti Levéltár online szeminárium

2023. október 24 10:00 -11:30
Ár: ingyenes

Magyar Nemzeti Levéltár online szeminárium (2023. október 24.)
Közfeladat-ellátók iratkezelése a jogszabályi alapoktól a levéltári ellenőrzésig

Az ingyenes szakmai webinár témája az iratkezelés levéltárspecifikus áttekintése.
Fókuszpontok:
  • Iratkezelési szabályzat és irattári terv,
  • iratselejtezés,
  • levéltári átadás-átvétel,
  • levéltári ellenőrzés

REGISZTRÁCIÓ A WEBINÁR DEMIO OLDALÁN

 
 
 

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja III.

2023. szeptember 14 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2023-ban új rendezvénysorozatot indított Iratkezelési Vezetők Klubja címmel. A kötetlen szakmai eszmecserére szeptember 14-én is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

Elektronikus aláírások, e-hitelesítés hosszú távra

2023. április 04 09:00 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A képzés célja átfogó ismereteket adni az elérhető elektronikus hitelesítési megoldásokról. Melyiket és hogyan érdemes bevezetni és használni a közigazgatási szerveknél, közfeladat-ellátó intézményeknél és cégeknél. A szemináriumon a résztvevők kérdezhetik a szakértő előadót.

Elektronikus ügyintézési szakértő

2022. november 17 - 2022. november 25
Ár: 189.000 Ft

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttképzési nyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Tanúsitottiratkezelés
A deusz.hu Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület honlapja. Célja, hogy felületet adjon a szervezet működési területéhez tartozó ismeretek átadására, szakmai kapcsolatok létesítésére.
© 2024 Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület (DEÜSZ). All Rights Reserved. OneOnline