Miért a DEÜSZ iratkezelési képzéseit válassza?

2016-ban szerveztük az első iratkezelési képzésünket. Az elmúlt 5 év tapasztalatával és több, mint 20 tantermi képzéssel a hátunk mögött pontosan értjük az iratkezelésben dolgozó szakemberek továbbképzési igényeit. Jogszabálykövetés, a szakmában több éve dolgozó oktatók és gyakorlatban is alkalmazható iratkezelési tudás várja képzéseinken!

Fedezze fel a DEÜSZ rendezvények világát!

Inspirálódjon videóinkból, bízunk benne, hogy hamarosan Önt is résztvevőink között üdvözölhetjük!

Az e-ügyintézés, mint lehetőség

Az Ön szervezete is ún. „kétsebességes”, papíron és elektronikus is működő szervezet? Az elektronikus ügyintézés egy lehetőség, amivel élni kell. Nézze meg oktatóink jó tanácsait!

A hatékony és gyors ügyintézés alapja

Teltházas elektronikus ügyintézés szeminárium 2019 májusában a DEÜSZ szervezésében. Ön is szeretne hiteles válaszokat kapni kérdéseire? Várjuk kollégáival együtt e-ügyintézési képzéseinken!

Miért fontos a továbbképzés az iratkezelésben?

A Tanúsított Iratkezelés szakmai közössége 2021-től a DEÜSZ Egyesületben folytatja tevékenységét. Oktatóink, résztvevőink vallanak arról, miért fontos a szakmai továbbképzés!

Eredményeink röviden számokban

5
év tapasztalat
10
képzési téma
20
egész napos tantermi oktatás
500
fő résztvevő

Miért hatékonyabbak a DEÜSZ képzései, mint más iratkezelési tréningek ?

Kis létszámú tréningek

Kis létszámú tréningek

Kiscsoportos, egész napos tantermi képzések iratkezelés és e-ügyintézés témában. Lesz idő a kérdések megválaszolására és az ún. jó gyakorlatok átbeszélésére is.
Elhivatott oktatók

Elhivatott oktatók

Előadóink a közigazgatásban, iratkezelésben és e-ügyintézésben elismert szakemberek, rendszeresen publikálnak és oktatnak szakterületükön, sok esetben a szakmájuk egyben a hobbijuk is.
Kérdezz-felelek

Kérdezz-felelek

Bátran felteheti kérdéseit szervezete iratkezelési folyamataival kapcsolatban, szakértőinktől jogszabálykövető tippeket kaphat a helyes folyamatok kialakításához.
Gyakorlatorientált

Gyakorlatorientált

Az iratkezelési, e-ügyintézési fogalmakat, folyamatokat, helyzeteket nemcsak értelmezzük, hanem gyakorlati példán keresztül be is mutatjuk azok működését.
Mindenkinek

Mindenkinek

A képzésen való részvétel egyaránt hasznos az e-ügyintézés világával ismerkedők és a haladó technikákra kíváncsi rutinos szakemberek számára is.
Jogszabálykövetés

Jogszabálykövetés

Iratkezelési tréningjeinken kizárólag a legfrissebb jogszabályokat oktatjuk. Első kézből értesülhet a szakmát érintő aktualitásokról, tervekről és a legfrissebb iratkezelési trendekről is!

Az elmúlt 5 év oktatásai, képzései

Átfogó iratkezelési szeminárium

2023. február 23 08:30 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A közigazgatási szervek és közfeladatot-ellátó intézmények munkaatársainak szóló, általános iratkezelési konzultációt (nem minősül Fktv. szerinti felnőttképzésnek) Csóti Csaba iratkezelési szakértő tartja. A szeminárium részletesen foglalkozik a papíralapú és elektronikus iratkezelés összefüggéseivel, a teljesen digitális iratkezelés megvalósíthatóságával és a jogszabályi követelményekkel. Rendbe tesszük a sokszor dilemmát okozó, "mikor, mit dobhatok ki" témakört, különös tekintettel a papíralapú iratok digitális konverziójával összefüggésben. Részvételi díj: 48.000 Ft + ÁFA (60.960 Ft bruttó)

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja II.

2023. június 06 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2023-ban új rendezvénysorozatot indított Iratkezelési Vezetők Klubja címmel. A kötetlen szakmai eszmecserére június 6-án is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja

2023. április 13 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2023-ban új rendezvénysorozatot indít Iratkezelési Vezetők Klubja címmel. A kötetlen szakmai eszmecserére azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

Elektronikus aláírások, e-hitelesítés hosszú távra

2023. április 04 09:00 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A képzés célja átfogó ismereteket adni az elérhető elektronikus hitelesítési megoldásokról. Melyiket és hogyan érdemes bevezetni és használni a közigazgatási szerveknél, közfeladat-ellátó intézményeknél és cégeknél. A szemináriumon a résztvevők kérdezhetik a szakértő előadót.

Elektronikus ügyintézési szakértő

2022. november 17 - 2022. november 25
Ár: 189.000 Ft

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttképzési nyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Az interfészes önkormányzatok kihívásai az e-ügyintézési térben

2022. május 19 09:00 -15:00
Ár: 62.900 Ft

Az interfészes önkormányzatok igényeire, speciális iratkezelési folyamataira szabott képzés, mely az elektronikus ügyintézést, az annak való maximális megfelelést állítja a középpontba. Az előadástémákat úgy válogattuk össze, hogy azok az interfészes önkormányzatok e-ügyintézési térben nyújtott jelenlegi kihívásaira adjanak választ elismert szakértők tolmácsolásában. Az elméleti ismeretek átadása mellett fontosnak tartjuk a gyakorlati példák, tapasztalatok megosztását is.

E-ügyintézés szeminárium közműszolgáltatóknak

2022. március 24 09:00 -15:00
Ár: 62.900 Ft

Közműszolgáltatók igényeire, speciális iratkezelési folyamataira szabott képzés, mely az elektronikus ügyintézést, az annak való maximális megfelelést állítja középpontba. Nem egyértelmű, hogy az Ön intézménye e-ügyintézésre kötelezett szervezet-e? Nem tudja pontosan, hogy mely jogszabályoknak kell megfelelnie? Választ szeretne arra kapni, hogy milyen elvárásai vannak a felügyeleti szervnek a közműszolgáltatók felé? Szervezetfejlesztésre lenne szükség az optimális e-ügyintézési folyamatok kialakításáért, de eddig nem tudta, hogyan kezdjen neki a folyamatok átalakításának? Esettanulmányok, már bevált jó gyakorlatok mellett oktatóink többek között ezekre a kérdésekre is választ adnak. 

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. november 18 - 2021. november 26
Ár: 169.000 Ft

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

E-ügyintézés szeminárium közfeladatot ellátó állami vállalatoknak

2021. október 13 09:00 -15:00
Ár: 62.900 Ft

Közfeladatot ellátó, állami tulajdonban lévő gazdasági társaságok speciális igényeire szabott képzés, mely részletesen foglalkozik a jogszabályi háttérrel, az e-ügyintézés folyamatával - beleértve a különféle SZEÜSZ-ökhöz és KEÜSZ-ökhöz való kapcsolódást, a dokumentumhitelesítés és elektronikus aláírások gyakorlati alkalmazásával, az e-közigazgatást támogató postai szolgáltatások integrációjával, valamint az üzleti folyamatok teljeskörű kezelésével, legyen szó akár munkafolyamat-automatizációról, integrációkról vagy vezetői monitoringról. 

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. szeptember 23 - 2021. október 01
Ár: 169.000 Ft

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. július 01 - 2021. július 09
Ár: 169.000 Ft

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Iratkezelési szeminárium önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságoknak

2019. március 07 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Iratkezelési képzésünket kifejezetten olyan cégeknek szervezzük, akik önkormányzati tulajdonban állnak és önkormányzati feladatokat látnak el. 

Résztvevőink mondták

Frissítse fel iratkezelési tudását oktatásainkon!

Frissítse fel iratkezelési tudását oktatásainkon!

Tantermi képzések profi oktatókkal, gyakorlati példákkal és a mindennapokban is használható iratkezelési tudással!
Képezni szeretném magam!
Tanúsitottiratkezelés
A deusz.hu Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület honlapja. Célja, hogy felületet adjon a szervezet működési területéhez tartozó ismeretek átadására, szakmai kapcsolatok létesítésére.
© 2023 Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület (DEÜSZ). All Rights Reserved. OneOnline