Elektronikus aláírások, e-hitelesítés hosszú távra

Elektronikus aláírások, e-hitelesítés hosszú távra

Információk

Esemény időpontja 2023. április 04 09:00
Esemény vége 2023. április 04 14:00
Regisztráció kezdete 2023. március 10 10:00
Max. létszám 30
Szabad hely 7
Regisztráció lezárta 2023. április 03 14:00
Egyéni ár 48.000 Ft + ÁFA
Helyszín Park Inn by Radisson Budapest
Már nem fogadunk el regisztrációt erre az eseményre

Napirendek

9:00-9:10 KÖSZÖNTŐ 

9:10-10:30 Előadás blokk 1.

10:30-10:50 Kávészünet

10:50-12:00 Előadás blokk 2.

12:00-13:00 KÉRDÉSEK-VÁLASZOK

13:00-14:00 Ebéd

A KÉPZÉS CÉLJA:
Képzésünk célja egy átfogó e-hitelesítési ismeretanyag átadása. A résztvevők megismerhetik az elektronikus aláírások jogszabályi hátterét, szerepét és alkalmazhatóságukat, aktuális kérdésekre kapnak választ. A szeminárium után képesek lesznek a gyakorlatban felelős iratkezelési döntéseket hozni az e-hitelesítéssel kapcsolatban, illetve saját szervezetük folyamataiban felismerni és korrigálni az e-hitelesítéssel kapcsolatos hibákat.

Tematika: 

A szeminárium tematikája:

  1. Az elektronikus hitelesítés jogszabályi környezete, az eIDAS (910/2014/EU) Rendelet és a hazai szabályozás
  • Az eIDAS Rendelet és végrehajtási jogi aktusai, valamint az EU-s szabványok által szabályozott szolgáltatások
  • Az elektronikus aláírás és bélyegző elhelyezés, időbélyegzés, aláírás ellenőrzés, érvényesítés, archiválás európai uniós szabályozása, joghatása
  • Az eIDAS Rendelet folyamatban levő módosítása – új bizalmi szolgáltatások és új végrehajtási jogi aktusok
  • Élet az EU-n túl: UNICITRAL mintatörvény; harmadik országbeli bizalmi listák
  • Pp. teljes bizonyító erejű magánokirat, ill. közokirat szabályozása; Ptk. írásbeliség szabályozása; cégszerű aláírás?
  • E-ügyintézési törvény és végrehajtási rendeletei, bizalmi szolgáltatásokra vonatkozó szabályozás, ágazati szabályozások
  • E-ügyintézési törvény várható módosítása: e-okiratok szabályozása, automatikus döntéshozatal szabályozása
  1. Az Európai uniós és hazai e-közigazgatási, e-ügyintézési építőelemek az e-aláírás, e-archiválás témakörhöz kapcsolódóan
  • EU: e-aláírás (DSS), e-archiválás
  • NISZ: publikus és gépi interfészes szolgáltatások, funkciók, igénybe vevői kör
  • GovCA tanúsítvány- és időbélyeg-szolgáltatás,
  • eSzemélyi, NACA szerepkör tanúsítvány,
  • KEAASZ/eKAT aláíró szoftver,
  • KEAESZ aláírás-ellenőrzés/érvényesítés,
  • KEAESZ-KEAESZ WS aláíró és aláírás-ellenőrző webszolgáltatás,
  • ügyféli AVDH, ügyintézői AVDH-DHSZ
  1. Az aláírások/bélyegzők tulajdonságai
  1. Az elektronikus dokumentumhitelesítéssel kapcsolatban felmerülő gyakorlati kérdések - Milyen hitelesítési megoldást és folyamatot válasszunk?

A szemináriumot tartja: Németh Ágota, vezető e-közigazgatás szakértő, NISZ Zrt. 
Elektronikus közigazgatási szakember, vezetői, oktatói és újságírói tapasztalatokkal. Közgazdász végzettséggel, jogi szakokleveles közgazda posztgraduális, valamint közigazgatás modernizációs menedzser diplomákkal rendelkezik.

Helyszín: Park Inn By Radisson Budapest
1138 Budapest, Szekszárdi Utca 16–18.
Időpont: 2023. április 4. kedd 08:00-14:00

KIKNEK AJÁNLJUK:
Elsősorban közigazgatási és közfeladatot ellátó szervek (állami, önkormányzati, egyházi, jogszolgáltatási szervezetek, intézmények, valamint állami vagy önkormányzati tulajdonban lévő gazdasági társaságok) vezetőinek, középvezetőinek, ügyviteli, iratkezelési rendszeréért felelős vezetőinek, iratkezelésért és elektronikus ügyintézésért felelős munkatársainak ajánljuk a szemináriumot.

A RÉSZVÉTELI DÍJ: 48.000 Ft + ÁFA

A részvételi díj magában foglalja:

  • a félnapos iratkezelési szemináriumot,
  • frissítőt a szünetben,
  • a képzés utáni közös ebédet.

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Már nem fogadunk el regisztrációt erre az eseményre

Térkép

Az elmúlt évek oktatásai, képzései

Átfogó iratkezelési szeminárium

2023. október 26 08:30 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A közigazgatási szervek és közfeladatot-ellátó intézmények, cégek munkatársainak szóló, általános iratkezelési konzultációt (nem minősül Fktv. szerinti felnőttképzésnek) Csóti Csaba iratkezelési szakértő tartja. A szeminárium részletesen foglalkozik a papíralapú és elektronikus iratkezelés összefüggéseivel, a teljesen digitális iratkezelés megvalósíthatóságával és a jogszabályi követelményekkel. Rendbe tesszük a sokszor dilemmát okozó, "mikor, mit dobhatok ki" témakört, különös tekintettel a papíralapú iratok digitális konverziójával összefüggésben. Részvételi díj: 48.000 Ft + ÁFA (60.960 Ft bruttó)

Digitalizáció a költségcsökkentés jegyében

2023. szeptember 26 08:30 -14:30
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

Egész napos konferencia: Mit írnak elő a jogszabályok, és mi az, amit ezen túl érdemes elvégezni ahhoz, hogy a digitalizációval csökkenthessük a szervezeti költségeket és növelhessük munkatársaink és ügyfeleink elégedettségét.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2023. február 23 08:30 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A közigazgatási szervek és közfeladatot-ellátó intézmények munkaatársainak szóló, általános iratkezelési konzultációt (nem minősül Fktv. szerinti felnőttképzésnek) Csóti Csaba iratkezelési szakértő tartja. A szeminárium részletesen foglalkozik a papíralapú és elektronikus iratkezelés összefüggéseivel, a teljesen digitális iratkezelés megvalósíthatóságával és a jogszabályi követelményekkel. Rendbe tesszük a sokszor dilemmát okozó, "mikor, mit dobhatok ki" témakört, különös tekintettel a papíralapú iratok digitális konverziójával összefüggésben. Részvételi díj: 48.000 Ft + ÁFA (60.960 Ft bruttó)

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja V.

2024. március 07 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2024-ben is folytatja az Iratkezelési Vezetők Klubja rendezvénysorozatot. A kötetlen szakmai eszmecserére március 7-én is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja IV.

2023. november 21 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2023-ban új rendezvénysorozatot indított Iratkezelési Vezetők Klubja címmel. A kötetlen szakmai eszmecserére november 21-én is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

Magyar Nemzeti Levéltár online szeminárium

2023. október 24 10:00 -11:30
Ár: ingyenes

Magyar Nemzeti Levéltár online szeminárium (2023. október 24.)
Közfeladat-ellátók iratkezelése a jogszabályi alapoktól a levéltári ellenőrzésig

Az ingyenes szakmai webinár témája az iratkezelés levéltárspecifikus áttekintése.
Fókuszpontok:
  • Iratkezelési szabályzat és irattári terv,
  • iratselejtezés,
  • levéltári átadás-átvétel,
  • levéltári ellenőrzés

REGISZTRÁCIÓ A WEBINÁR DEMIO OLDALÁN

 
 
 

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja III.

2023. szeptember 14 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2023-ban új rendezvénysorozatot indított Iratkezelési Vezetők Klubja címmel. A kötetlen szakmai eszmecserére szeptember 14-én is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

Elektronikus aláírások, e-hitelesítés hosszú távra

2023. április 04 09:00 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A képzés célja átfogó ismereteket adni az elérhető elektronikus hitelesítési megoldásokról. Melyiket és hogyan érdemes bevezetni és használni a közigazgatási szerveknél, közfeladat-ellátó intézményeknél és cégeknél. A szemináriumon a résztvevők kérdezhetik a szakértő előadót.

Elektronikus ügyintézési szakértő

2022. november 17 - 2022. november 25
Ár: 189.000 Ft

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttképzési nyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Az interfészes önkormányzatok kihívásai az e-ügyintézési térben

2022. május 19 09:00 -15:00
Ár: 79.883 Ft

Az interfészes önkormányzatok igényeire, speciális iratkezelési folyamataira szabott képzés, mely az elektronikus ügyintézést, az annak való maximális megfelelést állítja a középpontba. Az előadástémákat úgy válogattuk össze, hogy azok az interfészes önkormányzatok e-ügyintézési térben nyújtott jelenlegi kihívásaira adjanak választ elismert szakértők tolmácsolásában. Az elméleti ismeretek átadása mellett fontosnak tartjuk a gyakorlati példák, tapasztalatok megosztását is.

E-ügyintézés szeminárium közműszolgáltatóknak

2022. március 24 09:00 -15:00
Ár: 79.883 Ft

Közműszolgáltatók igényeire, speciális iratkezelési folyamataira szabott képzés, mely az elektronikus ügyintézést, az annak való maximális megfelelést állítja középpontba. Nem egyértelmű, hogy az Ön intézménye e-ügyintézésre kötelezett szervezet-e? Nem tudja pontosan, hogy mely jogszabályoknak kell megfelelnie? Választ szeretne arra kapni, hogy milyen elvárásai vannak a felügyeleti szervnek a közműszolgáltatók felé? Szervezetfejlesztésre lenne szükség az optimális e-ügyintézési folyamatok kialakításáért, de eddig nem tudta, hogyan kezdjen neki a folyamatok átalakításának? Esettanulmányok, már bevált jó gyakorlatok mellett oktatóink többek között ezekre a kérdésekre is választ adnak. 

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. november 18 - 2021. november 26
Ár: 169.000 Ft

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Tanúsitottiratkezelés
A deusz.hu Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület honlapja. Célja, hogy felületet adjon a szervezet működési területéhez tartozó ismeretek átadására, szakmai kapcsolatok létesítésére.
© 2024 Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület (DEÜSZ). All Rights Reserved. OneOnline