A Magyar Posta által biztosított SZEÜSZ és KEÜSZ szolgáltatások (1. rész)

Bizonyosan sokan szembesültek már azzal az akadállyal akár ügyfélként, akár közigazgatási szervnél dolgozó ügyintézőként, hogy egy mégoly kidolgozott elektronikus eljárásban sem teljesen nélkülözhető a papír dokumentum kezelése. Számos oka lehet ennek. Ügyfélként sokan vannak, akik nem rendelkeznek elektronikus lehetőségekkel vagy elérhetőségekkel, vagy éppen az ügyintézéshez szükséges iratok csak papír alapon vannak meg náluk, hogyan is tudnák azokat elektronikusan beküldeni az illetékes hivatalnak..
Elektronikus ügyintézés konferencia – 2018.03.07.

2018. március 7-én harmadik alkalommal rendezi meg az Informatika a Társadalomért Egyesület e-Közigazgatás Képzés és Konferencia rendezvényét az Uránia Nemzeti Filmszínházban. A konferencia középpontjában idén az elektronikus ügyintézés és legeredményesebb iratkezelési módszerek állnak. A konferenciát Hajzer Károly, a Belügyminisztérium informatikai helyettes államtitkára nyitja meg.
3/2018. (II.21.) BM rendelet a közfeladatot ellátó szerveknél alkalmazható iratkezelési szoftverekkel szemben támasztott követelményekről

A napokban jelent meg és 2018. március 1-jén lép hatályba a közfeladatot ellátó szerveknél alkalmazható iratkezelési szoftverekkel szemben támasztott követelményekről szóló 3/2018 (II. 21.) BM rendelet. Az új jogszabályról beszélgettünk dr. Kissné dr. Szabó Krisztinával, a Belügyminisztérium Iratfelügyeleti Osztályának osztályvezetőjével, aki a jogszabályalkotás koordinációját végezte, emellett a téma előadója lesz az Infotér által szervezett március 7-i e-Közigazgatás konferencián.
Éven túli iktatás, érkeztetés – Szakértőnk válaszol

Év vége felé közeledve egy éppen aktuális témával, az éven túl iktatással, érkeztetéssel kapcsolatban érkezett két kérdés a Szakértő válaszol rovatunkba. Dr. Bodó Attila Pál, az Emberi Erőforrások Minisztériumának főosztályvezetője válaszol:  
Ki számít közfeladatot ellátó szervezetnek az iratkezelés során?

Mi is a probléma? Magyarországon az iratkezelési rendszer kialakítása, az iratkezelési szabályzatok és irattári tervek készítése, az iratkezelési szoftverek kiválasztása kapcsán a dokumentumkezeléssel foglalkozó szervezetek számára az alapvető kérdés minden esetben az, hogy közfeladat ellátó szervezetként kell-e az iratkezelését megszervezni.
Kérdezzen iratkezelési szakértőnktől!

Kérdezzen iratkezelési szakértőnktől!

Regisztrált felhasználóink számára ingyenes szolgáltatás
Kérdésem van

Kapcsolódó cikkek

Tanúsitottiratkezelés
A deusz.hu Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület honlapja. Célja, hogy felületet adjon a szervezet működési területéhez tartozó ismeretek átadására, szakmai kapcsolatok létesítésére.
© 2025 Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület (DEÜSZ). All Rights Reserved. OneOnline