Iratkezelési szeminárium önkormányzati cégeknek

Iratkezelési szeminárium önkormányzati cégeknek

Információk

Esemény időpontja 2018. január 25 09:00
Esemény vége 2018. január 25 17:00
Regisztráció kezdete 2017. november 26
Max. létszám Korlátlan
Regisztráció lezárta 2018. január 25
Egyéni ár Ingyenes
Helyszín Budapest, Andrássy u. 1.

Előadók

Varga László

DMS One Zrt.

Szakmai igazgató

Bővebben

Csóti Csaba

Iratkezelési szakértő

A KÉPZÉS CÉLJA

Átfogó iratkezelési képzéseinkre a közfeladatot ellátó szervek számos szegmenséből (kórházak, önkormányzatok, oktatási intézmények, kulturális, tudományos intézmények, állami vállalatok, közművek stb.) érkeznek iratkezelési szakemberek. Mindamellett, hogy a jogszabályok egységes keretet adnak a szervezetek iratkezelésének, minden területnek megvannak a maga sajátosságai, mely külön szeminárium szervezését tette szükségessé az egyes területek számára.

KIKNEK AJÁNLJUK?

A szemináriumot elsősorban ajánljuk:

  • önkormányzati tulajdonban lévő, önkormányzati feladatokat ellátó gazdasági társaságok, szervezetek ügyviteli, iratkezelési rendszeréért felelős vezetőinek, iratkezelésért felelős munkatársainak;

AZ IRATKEZELÉSI SZEMINÁRIUM SORÁN ÖN

A szemináriumot elsősorban ajánljuk:

  • választ kap arra, hogy miért kell a közfeladatot ellátó és/vagy állami (önkormányzati) tulajdonú cégeknek az iktatás során ugyanazokat a jogszabályokat betartani, mint a hivataloknak;
  • tisztában lesz az iratkezelést érintő legfontosabb jogszabályokkal;
  • megmutatjuk, hogy miért kell iratkezelési szabályzatot és irattári tervet készíteni;
  • gyakorlati információkat, tippeket kap arról, hogyan kell egy önkormányzati cégnél az iratkezelést megszervezni, és mire kell figyelni, amennyiben iratkezelő szoftvert szeretne bevezetni a szervezet;
  • bemutatjuk, hogy a 2018. január 1-jétől érvényben lévő jogszabályok okán milyen követelményeknek kell megfelelniük az önkormányzati cégeknek;
  • gyakorlati tapasztalatok alapján ismertetjük, hogy az önkormányzati szervezeteknél milyen problémák, igények merülnek fel az iratkezelés során és azok hogyan orvosolhatók elektronikus iratkezelő rendszerrel;
  • esettanulmány formájában megismerkedhet egy önkormányzati tulajdonban álló, önkormányzati feladatokat ellátó cég szoftverrel támogatott iratkezelésével.

TERVEZETT TEMATIKA

  • Blokk 1 - Elmélet

    • Mitől más egy önkormányzati tulajdonú cég iratkezelése, mint egy önkormányzaté vagy egy magántulajdonú cégé?
    • Miért kell egy közfeladatot ellátó cégnek ugyanazokat a jogszabályokat betartani a közfeladatot ellátó és/vagy állami (önkormányzati) tulajdonú cégeknek az iktatás során, mint a hivataloknak?
    • A vonatkozó jogszabályok és a nem jogszabályokból adódó kötelezettségek áttekintése egy közfeladatot ellátó önkormányzati tulajdonú cég és egy nem közfeladatot ellátó önkormányzati tulajdonú cég esetében
    • Miért és mi alapján kell készítenem iratkezelési szabályzatot és irattári tervet egy közfeladatot ellátó cég esetében?
    • Kire vonatkozik az elektronikus eljárás kötelezettsége és kire nem?

    Blokk 2 - Gyakorlat

    • Hogyan szervezzem meg a fizikai iratkezelést egy önkormányzati tulajdonú cég esetében?
    • Hogyan válasszak iratnyilvántartó (iktató) szoftvert egy közfeladatot ellátó cég esetében?
    • Szakrendszerek, szakmai kliensprogramok és a közfeladatot ellátó cégekre vonatkozó iratkezelési szabályok összhangja.
    • Miért nem irat a számla és mit kell tenni „vele” az iktatás során?
    • Mit kell tudni a szerződéstár és az iktatás kapcsolatáról?
    • Mikor szkenneljünk (és hogyan) és mikor nem?

    Blokk 3

    • Cégkapuhoz való automatikus csatlakozás iratkezelő rendszerrel
    • Elektronikus postai feladójegyzékek kezelése
    • Iratkezelővel integrált elektronikus aláírásban rejlő lehetőségek
    • Esettanulmányok - elektronikus iratkezelő rendszerrel támogatott megoldások önkormányzati tulajdonban lévő és önkormányzati feladatokat ellátó gazdasági társaságoknál.

    Blokk 4

    • Speciális dokumentumtárak előnyei az iratkezelésben: szerződéstár, számlatár
    • Szervezeten belüli elektronikus jóváhagyási, véleményezési folyamatok kezelése, támogatása (számlajóváhagyás, szerződésjóváhagyás stb.)
    • E-mailek iktatása
    • MS Office integrációban rejlő lehetőségek
    • Esettanulmányok - elektronikus iratkezelő rendszerrel támogatott megoldások önkormányzati tulajdonban lévő és önkormányzati feladatokat ellátó gazdasági társaságoknál.
     

    A részvételi díj magában foglalja:

    • komplett, egész napos iratkezelési szeminárium,
    • frissítő a szünetekben,
    • ebéd,
    • füzet jegyzetelésre, mely a teljes szemináriumi anyagot tartalmazza összefűzve

Térkép

Az elmúlt évek oktatásai, képzései

Átfogó iratkezelési szeminárium

2023. október 26 08:30 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A közigazgatási szervek és közfeladatot-ellátó intézmények, cégek munkatársainak szóló, általános iratkezelési konzultációt (nem minősül Fktv. szerinti felnőttképzésnek) Csóti Csaba iratkezelési szakértő tartja. A szeminárium részletesen foglalkozik a papíralapú és elektronikus iratkezelés összefüggéseivel, a teljesen digitális iratkezelés megvalósíthatóságával és a jogszabályi követelményekkel. Rendbe tesszük a sokszor dilemmát okozó, "mikor, mit dobhatok ki" témakört, különös tekintettel a papíralapú iratok digitális konverziójával összefüggésben. Részvételi díj: 48.000 Ft + ÁFA (60.960 Ft bruttó)

Digitalizáció a költségcsökkentés jegyében

2023. szeptember 26 08:30 -14:30
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

Egész napos konferencia: Mit írnak elő a jogszabályok, és mi az, amit ezen túl érdemes elvégezni ahhoz, hogy a digitalizációval csökkenthessük a szervezeti költségeket és növelhessük munkatársaink és ügyfeleink elégedettségét.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2023. február 23 08:30 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A közigazgatási szervek és közfeladatot-ellátó intézmények munkaatársainak szóló, általános iratkezelési konzultációt (nem minősül Fktv. szerinti felnőttképzésnek) Csóti Csaba iratkezelési szakértő tartja. A szeminárium részletesen foglalkozik a papíralapú és elektronikus iratkezelés összefüggéseivel, a teljesen digitális iratkezelés megvalósíthatóságával és a jogszabályi követelményekkel. Rendbe tesszük a sokszor dilemmát okozó, "mikor, mit dobhatok ki" témakört, különös tekintettel a papíralapú iratok digitális konverziójával összefüggésben. Részvételi díj: 48.000 Ft + ÁFA (60.960 Ft bruttó)

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja V.

2024. március 07 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2024-ben is folytatja az Iratkezelési Vezetők Klubja rendezvénysorozatot. A kötetlen szakmai eszmecserére március 7-én is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja IV.

2023. november 21 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2023-ban új rendezvénysorozatot indított Iratkezelési Vezetők Klubja címmel. A kötetlen szakmai eszmecserére november 21-én is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

Magyar Nemzeti Levéltár online szeminárium

2023. október 24 10:00 -11:30
Ár: ingyenes

Magyar Nemzeti Levéltár online szeminárium (2023. október 24.)
Közfeladat-ellátók iratkezelése a jogszabályi alapoktól a levéltári ellenőrzésig

Az ingyenes szakmai webinár témája az iratkezelés levéltárspecifikus áttekintése.
Fókuszpontok:
  • Iratkezelési szabályzat és irattári terv,
  • iratselejtezés,
  • levéltári átadás-átvétel,
  • levéltári ellenőrzés

REGISZTRÁCIÓ A WEBINÁR DEMIO OLDALÁN

 
 
 

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja III.

2023. szeptember 14 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2023-ban új rendezvénysorozatot indított Iratkezelési Vezetők Klubja címmel. A kötetlen szakmai eszmecserére szeptember 14-én is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

Elektronikus aláírások, e-hitelesítés hosszú távra

2023. április 04 09:00 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A képzés célja átfogó ismereteket adni az elérhető elektronikus hitelesítési megoldásokról. Melyiket és hogyan érdemes bevezetni és használni a közigazgatási szerveknél, közfeladat-ellátó intézményeknél és cégeknél. A szemináriumon a résztvevők kérdezhetik a szakértő előadót.

Elektronikus ügyintézési szakértő

2022. november 17 - 2022. november 25
Ár: 189.000 Ft

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttképzési nyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Az interfészes önkormányzatok kihívásai az e-ügyintézési térben

2022. május 19 09:00 -15:00
Ár: 79.883 Ft

Az interfészes önkormányzatok igényeire, speciális iratkezelési folyamataira szabott képzés, mely az elektronikus ügyintézést, az annak való maximális megfelelést állítja a középpontba. Az előadástémákat úgy válogattuk össze, hogy azok az interfészes önkormányzatok e-ügyintézési térben nyújtott jelenlegi kihívásaira adjanak választ elismert szakértők tolmácsolásában. Az elméleti ismeretek átadása mellett fontosnak tartjuk a gyakorlati példák, tapasztalatok megosztását is.

E-ügyintézés szeminárium közműszolgáltatóknak

2022. március 24 09:00 -15:00
Ár: 79.883 Ft

Közműszolgáltatók igényeire, speciális iratkezelési folyamataira szabott képzés, mely az elektronikus ügyintézést, az annak való maximális megfelelést állítja középpontba. Nem egyértelmű, hogy az Ön intézménye e-ügyintézésre kötelezett szervezet-e? Nem tudja pontosan, hogy mely jogszabályoknak kell megfelelnie? Választ szeretne arra kapni, hogy milyen elvárásai vannak a felügyeleti szervnek a közműszolgáltatók felé? Szervezetfejlesztésre lenne szükség az optimális e-ügyintézési folyamatok kialakításáért, de eddig nem tudta, hogyan kezdjen neki a folyamatok átalakításának? Esettanulmányok, már bevált jó gyakorlatok mellett oktatóink többek között ezekre a kérdésekre is választ adnak. 

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. november 18 - 2021. november 26
Ár: 169.000 Ft

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Tanúsitottiratkezelés
A deusz.hu Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület honlapja. Célja, hogy felületet adjon a szervezet működési területéhez tartozó ismeretek átadására, szakmai kapcsolatok létesítésére.
© 2024 Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület (DEÜSZ). All Rights Reserved. OneOnline