Iratkezelési szeminárium önkormányzati cégeknek

Iratkezelési szeminárium önkormányzati cégeknek

Információk

Esemény időpontja 2018. január 25 09:00
Esemény vége 2018. január 25 17:00
Regisztráció kezdete 2017. november 26
Max. létszám Korlátlan
Regisztráció lezárta 2018. január 25
Egyéni ár Ingyenes
Helyszín Budapest, Andrássy u. 1.

Előadók

Varga László

DMS One Zrt.

Szakmai igazgató

Bővebben

Csóti Csaba

Iratkezelési szakértő

A KÉPZÉS CÉLJA

Átfogó iratkezelési képzéseinkre a közfeladatot ellátó szervek számos szegmenséből (kórházak, önkormányzatok, oktatási intézmények, kulturális, tudományos intézmények, állami vállalatok, közművek stb.) érkeznek iratkezelési szakemberek. Mindamellett, hogy a jogszabályok egységes keretet adnak a szervezetek iratkezelésének, minden területnek megvannak a maga sajátosságai, mely külön szeminárium szervezését tette szükségessé az egyes területek számára.

KIKNEK AJÁNLJUK?

A szemináriumot elsősorban ajánljuk:

  • önkormányzati tulajdonban lévő, önkormányzati feladatokat ellátó gazdasági társaságok, szervezetek ügyviteli, iratkezelési rendszeréért felelős vezetőinek, iratkezelésért felelős munkatársainak;

AZ IRATKEZELÉSI SZEMINÁRIUM SORÁN ÖN

A szemináriumot elsősorban ajánljuk:

  • választ kap arra, hogy miért kell a közfeladatot ellátó és/vagy állami (önkormányzati) tulajdonú cégeknek az iktatás során ugyanazokat a jogszabályokat betartani, mint a hivataloknak;
  • tisztában lesz az iratkezelést érintő legfontosabb jogszabályokkal;
  • megmutatjuk, hogy miért kell iratkezelési szabályzatot és irattári tervet készíteni;
  • gyakorlati információkat, tippeket kap arról, hogyan kell egy önkormányzati cégnél az iratkezelést megszervezni, és mire kell figyelni, amennyiben iratkezelő szoftvert szeretne bevezetni a szervezet;
  • bemutatjuk, hogy a 2018. január 1-jétől érvényben lévő jogszabályok okán milyen követelményeknek kell megfelelniük az önkormányzati cégeknek;
  • gyakorlati tapasztalatok alapján ismertetjük, hogy az önkormányzati szervezeteknél milyen problémák, igények merülnek fel az iratkezelés során és azok hogyan orvosolhatók elektronikus iratkezelő rendszerrel;
  • esettanulmány formájában megismerkedhet egy önkormányzati tulajdonban álló, önkormányzati feladatokat ellátó cég szoftverrel támogatott iratkezelésével.

TERVEZETT TEMATIKA

  • Blokk 1 - Elmélet

    • Mitől más egy önkormányzati tulajdonú cég iratkezelése, mint egy önkormányzaté vagy egy magántulajdonú cégé?
    • Miért kell egy közfeladatot ellátó cégnek ugyanazokat a jogszabályokat betartani a közfeladatot ellátó és/vagy állami (önkormányzati) tulajdonú cégeknek az iktatás során, mint a hivataloknak?
    • A vonatkozó jogszabályok és a nem jogszabályokból adódó kötelezettségek áttekintése egy közfeladatot ellátó önkormányzati tulajdonú cég és egy nem közfeladatot ellátó önkormányzati tulajdonú cég esetében
    • Miért és mi alapján kell készítenem iratkezelési szabályzatot és irattári tervet egy közfeladatot ellátó cég esetében?
    • Kire vonatkozik az elektronikus eljárás kötelezettsége és kire nem?

    Blokk 2 - Gyakorlat

    • Hogyan szervezzem meg a fizikai iratkezelést egy önkormányzati tulajdonú cég esetében?
    • Hogyan válasszak iratnyilvántartó (iktató) szoftvert egy közfeladatot ellátó cég esetében?
    • Szakrendszerek, szakmai kliensprogramok és a közfeladatot ellátó cégekre vonatkozó iratkezelési szabályok összhangja.
    • Miért nem irat a számla és mit kell tenni „vele” az iktatás során?
    • Mit kell tudni a szerződéstár és az iktatás kapcsolatáról?
    • Mikor szkenneljünk (és hogyan) és mikor nem?

    Blokk 3

    • Cégkapuhoz való automatikus csatlakozás iratkezelő rendszerrel
    • Elektronikus postai feladójegyzékek kezelése
    • Iratkezelővel integrált elektronikus aláírásban rejlő lehetőségek
    • Esettanulmányok - elektronikus iratkezelő rendszerrel támogatott megoldások önkormányzati tulajdonban lévő és önkormányzati feladatokat ellátó gazdasági társaságoknál.

    Blokk 4

    • Speciális dokumentumtárak előnyei az iratkezelésben: szerződéstár, számlatár
    • Szervezeten belüli elektronikus jóváhagyási, véleményezési folyamatok kezelése, támogatása (számlajóváhagyás, szerződésjóváhagyás stb.)
    • E-mailek iktatása
    • MS Office integrációban rejlő lehetőségek
    • Esettanulmányok - elektronikus iratkezelő rendszerrel támogatott megoldások önkormányzati tulajdonban lévő és önkormányzati feladatokat ellátó gazdasági társaságoknál.
     

    A részvételi díj magában foglalja:

    • komplett, egész napos iratkezelési szeminárium,
    • frissítő a szünetekben,
    • ebéd,
    • füzet jegyzetelésre, mely a teljes szemináriumi anyagot tartalmazza összefűzve

Térkép

Az elmúlt évek oktatásai, képzései

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. november 18 - 2021. november 26
Ár: 169.000HUF

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

E-ügyintézés szeminárium közfeladatot ellátó állami vállalatoknak

2021. október 13 09:00 -15:00
Ár: 62.900HUF

Közfeladatot ellátó, állami tulajdonban lévő gazdasági társaságok speciális igényeire szabott képzés, mely részletesen foglalkozik a jogszabályi háttérrel, az e-ügyintézés folyamatával - beleértve a különféle SZEÜSZ-ökhöz és KEÜSZ-ökhöz való kapcsolódást, a dokumentumhitelesítés és elektronikus aláírások gyakorlati alkalmazásával, az e-közigazgatást támogató postai szolgáltatások integrációjával, valamint az üzleti folyamatok teljeskörű kezelésével, legyen szó akár munkafolyamat-automatizációról, integrációkról vagy vezetői monitoringról. 

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. szeptember 23 - 2021. október 01
Ár: 169.000HUF

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. július 01 - 2021. július 09
Ár: 169.000HUF

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Iratkezelési szeminárium önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságoknak

2019. március 07 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Iratkezelési képzésünket kifejezetten olyan cégeknek szervezzük, akik önkormányzati tulajdonban állnak és önkormányzati feladatokat látnak el. 

Iratkezelési szabályzat és irattári terv felülvizsgálata szeminárium

2018. november 15 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Képzésünkön megtanítjuk, hogyan lehet jó iratkezelési szabályzatot írni, mely nemcsak jogszabálykövető, de a szervezet iratkezelési gyakorlatát is segíti.

Iratkezelési szeminárium budapesti kerületi és megyei jogú városok önkormányzatainak

2018. május 10 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Átfogó iratkezelési képzéseinkre a közfeladatot ellátó szervek számos szegmenséből (kórházak, önkormányzatok, oktatási intézmények, kulturális, tudományos intézmények, állami vállalatok, közművek stb.) érkeznek iratkezelési szakemberek.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2018. február 22 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Olyan iratkezelési ismeretanyag átadása, mely elsajátítása után a résztvevő képes felelős iratkezelési döntéseket hozni, saját szervezete ügyiratkezelési folyamataiban felismerni a hibákat és korrigálni azokat, mindezt úgy, hogy a hatályos iratkezelési jogszabályoknak megfeleljen.

Iratkezelési szeminárium önkormányzati cégeknek

2018. január 25 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Átfogó iratkezelési képzéseinkre a közfeladatot ellátó szervek számos szegmenséből (kórházak, önkormányzatok, oktatási intézmények, kulturális, tudományos intézmények, állami vállalatok, közművek stb.) érkeznek iratkezelési szakemberek.

E-aláírás szeminárium

2017. november 16 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Az e-közigazgatás alapjai az elmúlt években gyökeresen megváltoztak, az elektronikus aláírás szabályozási környezete jelenleg is átalakítás alatt áll. A képzés során olyan ismeretanyag kerül átadásra, melynek segítségével felgyorsítható a közigazgatási intézmények elektronikus ügyintézésre való áttérése, hatékonyabbá tehető a szervezetek elektronikus közszolgáltatása, mindez úgy, hogy az intézkedések a hatályos e-aláírási jogszabályoknak is megfeleljenek.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2017. október 12 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Olyan iratkezelési ismeretanyag átadása, mely elsajátítása után a résztvevő képes felelős iratkezelési döntéseket hozni, saját szervezete ügyiratkezelési folyamataiban felismerni a hibákat és korrigálni azokat, mindezt úgy, hogy a hatályos iratkezelési jogszabályoknak megfeleljen.

Iratkezelési szabályzat szeminárium

2017. szeptember 14 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Képzéseink során oktatóink gyakran kaptak az iratkezelési szabályzatok készítésével, felépítésével kapcsolatos kérdéseket, mely külön szeminárium szervezését tette szükségessé az érdeklődők számára. 

Tanúsitottiratkezelés
A deusz.hu Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület honlapja. Célja, hogy felületet adjon a szervezet működési területéhez tartozó ismeretek átadására, szakmai kapcsolatok létesítésére.
© 2021 Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület (DEÜSZ). All Rights Reserved. OneOnline