E-aláírás szeminárium

E-aláírás szeminárium

Információk

Esemény időpontja 2017. november 16 09:00
Esemény vége 2017. november 16 17:00
Regisztráció kezdete 2017. október 16
Max. létszám Korlátlan
Regisztráció lezárta 2017. november 15
Egyéni ár Ingyenes
Helyszín Budapest, Andrássy u. 1.

Előadók

Füzesi Csaba

Netlock Kft.

Termékfejlesztési igazgató

bővebben

Csóti Csaba

Iratkezelési szakértő

Erdős Péter Máté

Crowe FST Audit Kft. Igazgató

A KÉPZÉS CÉLJA

Az e-közigazgatás alapjai az elmúlt években gyökeresen megváltoztak, az elektronikus aláírás szabályozási környezete jelenleg is átalakítás alatt áll. A képzés során olyan ismeretanyag kerül átadásra, melynek segítségével felgyorsítható a közigazgatási intézmények elektronikus ügyintézésre való áttérése, hatékonyabbá tehető a szervezetek elektronikus közszolgáltatása, mindez úgy, hogy az intézkedések a hatályos e-aláírási jogszabályoknak is megfeleljenek.

KIKNEK AJÁNLJUK?

A szemináriumot elsősorban ajánljuk:

  • a közfeladatot ellátó szervek (állami, önkormányzati, jogszolgáltatási szervezetek, intézmények, valamint közüzemi szolgáltatók) ügyviteli, iratkezelési rendszeréért felelős vezetőinek, iratkezelésért felelős munkatársainak;
  • a társadalom és gazdaság más területein működő, az iratkezeléssel foglalkozó szakembereinek.

AZ IRATKEZELÉSI SZEMINÁRIUM SORÁN ÖN

  • átfogó képet kap az elektronikus aláírás alkalmazásáról és az elektronikus ügyintézéssel való kapcsolódási pontokról;
  • megismerkedik az elektronikus aláírással szemben támasztott általános követelményrendszerrel, az e-aláírási szabványokkal;
  • tisztában lesz az elektronikus aláírást érintő legfontosabb hazai jogszabályokkal és az Európai Uniós célkitűzésekkel, az eIDAS rendelettel és végrehajtási aktusaival;
  • megismerkedik a hiteles és nem hiteles információ fogalmával, az elektronikus aláírás fajtáival;
  • tisztában lesz azzal, melyek a hiteles másolat készítésének szabályai és hogyan készíthet hiteles elektronikus dokumentumot;
  • sok-sok gyakorlati információt kap az elektronikus aláírás használata során felmerülő típushibákról, buktatókról.

TERVEZETT TEMATIKA

Blokk 1 - Alapok, jogi szabályozás változásai

  • Az elektronikus aláírással kapcsolatos elméleti alapok áttekintése
  • Hitelesség és megváltoztathatatlanság fogalma
  • Az elektronikus aláírások fajtái és főbb alkalmazási területük
  • Az EIDAS rendelet által bevezetett főbb változások
  • A hazai szabályozás jelenlegi helyzete (ellentmondások, és jogharmonizációs feladatok)
  • A hazai szabályozás várható iránya

Blokk 2 - Az iratkezelés és az elektronikus aláírás kapcsolata a gyakorlatban

  • Kapcsolódás az iratkezelésre vonatkozó szabályozáshoz
  • Tisztán elektronikus irat szignálási lehetőségei
  • Tisztán elektronikus irat kiadmányozása
  • Hiteles elektronikus másolatkészítés lehetőségei
  • Mikor dobhatjuk ki a papírt, a jelenlegi szabályozás szerint és mi várható ezen a területen?

Blokk 3 - Elektronikus aláírás a gyakorlatban

  • Elektronikus aláírás gyakorlati alapok
  • Milyen eszközök elérhetőek a hitelesítési piacon? (Gyakorlati bemutatóval)
  • Milyen szoftvertermékekkel lehet elektronikusan hiteles dokumentumokat létrehozni? (Több ismert megoldás gyakorlati bemutatója és összehasonlítása)
  • Vállalati IT rendszerekhez illeszthető elektronikusaláírás-megoldások
  • Esettanulmányok (közigazgatási és egyéb területekről egyaránt)

Blokk 4 - IT Projektmenedzsment kérdések

  • Az elektronikus aláírás piac főbb szereplői
  • Milyen szempontokat kell figyelembe vennünk egy IT projekt megvalósítása során?
  • Iratkezelővel integrált elektronikus aláírásban rejlő lehetőségek (pl. tömeges kiadmányozás, elektronikus iratok irattárazása)

A részvételi díj magában foglalja:

  • komplett, egész napos iratkezelési szeminárium,
  • frissítő a szünetekben,
  • ebéd,
  • füzet jegyzetelésre, mely a teljes szemináriumi anyagot tartalmazza összefűzve

Térkép

Az elmúlt évek oktatásai, képzései

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. november 18 - 2021. november 26
Ár: 169.000HUF

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

E-ügyintézés szeminárium közfeladatot ellátó állami vállalatoknak

2021. október 13 09:00 -15:00
Ár: 62.900HUF

Közfeladatot ellátó, állami tulajdonban lévő gazdasági társaságok speciális igényeire szabott képzés, mely részletesen foglalkozik a jogszabályi háttérrel, az e-ügyintézés folyamatával - beleértve a különféle SZEÜSZ-ökhöz és KEÜSZ-ökhöz való kapcsolódást, a dokumentumhitelesítés és elektronikus aláírások gyakorlati alkalmazásával, az e-közigazgatást támogató postai szolgáltatások integrációjával, valamint az üzleti folyamatok teljeskörű kezelésével, legyen szó akár munkafolyamat-automatizációról, integrációkról vagy vezetői monitoringról. 

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. szeptember 23 - 2021. október 01
Ár: 169.000HUF

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. július 01 - 2021. július 09
Ár: 169.000HUF

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Iratkezelési szeminárium önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságoknak

2019. március 07 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Iratkezelési képzésünket kifejezetten olyan cégeknek szervezzük, akik önkormányzati tulajdonban állnak és önkormányzati feladatokat látnak el. 

Iratkezelési szabályzat és irattári terv felülvizsgálata szeminárium

2018. november 15 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Képzésünkön megtanítjuk, hogyan lehet jó iratkezelési szabályzatot írni, mely nemcsak jogszabálykövető, de a szervezet iratkezelési gyakorlatát is segíti.

Iratkezelési szeminárium budapesti kerületi és megyei jogú városok önkormányzatainak

2018. május 10 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Átfogó iratkezelési képzéseinkre a közfeladatot ellátó szervek számos szegmenséből (kórházak, önkormányzatok, oktatási intézmények, kulturális, tudományos intézmények, állami vállalatok, közművek stb.) érkeznek iratkezelési szakemberek.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2018. február 22 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Olyan iratkezelési ismeretanyag átadása, mely elsajátítása után a résztvevő képes felelős iratkezelési döntéseket hozni, saját szervezete ügyiratkezelési folyamataiban felismerni a hibákat és korrigálni azokat, mindezt úgy, hogy a hatályos iratkezelési jogszabályoknak megfeleljen.

Iratkezelési szeminárium önkormányzati cégeknek

2018. január 25 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Átfogó iratkezelési képzéseinkre a közfeladatot ellátó szervek számos szegmenséből (kórházak, önkormányzatok, oktatási intézmények, kulturális, tudományos intézmények, állami vállalatok, közművek stb.) érkeznek iratkezelési szakemberek.

E-aláírás szeminárium

2017. november 16 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Az e-közigazgatás alapjai az elmúlt években gyökeresen megváltoztak, az elektronikus aláírás szabályozási környezete jelenleg is átalakítás alatt áll. A képzés során olyan ismeretanyag kerül átadásra, melynek segítségével felgyorsítható a közigazgatási intézmények elektronikus ügyintézésre való áttérése, hatékonyabbá tehető a szervezetek elektronikus közszolgáltatása, mindez úgy, hogy az intézkedések a hatályos e-aláírási jogszabályoknak is megfeleljenek.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2017. október 12 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Olyan iratkezelési ismeretanyag átadása, mely elsajátítása után a résztvevő képes felelős iratkezelési döntéseket hozni, saját szervezete ügyiratkezelési folyamataiban felismerni a hibákat és korrigálni azokat, mindezt úgy, hogy a hatályos iratkezelési jogszabályoknak megfeleljen.

Iratkezelési szabályzat szeminárium

2017. szeptember 14 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Képzéseink során oktatóink gyakran kaptak az iratkezelési szabályzatok készítésével, felépítésével kapcsolatos kérdéseket, mely külön szeminárium szervezését tette szükségessé az érdeklődők számára. 

Tanúsitottiratkezelés
A deusz.hu Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület honlapja. Célja, hogy felületet adjon a szervezet működési területéhez tartozó ismeretek átadására, szakmai kapcsolatok létesítésére.
© 2021 Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület (DEÜSZ). All Rights Reserved. OneOnline