DÁP törvény a mindennapokban - a jogszabályi megfelelés ismeretei és gyakorlata

DÁP törvény a mindennapokban - a jogszabályi megfelelés ismeretei és gyakorlata

Információk

Esemény időpontja 2024. szeptember 26 08:30
Esemény vége 2024. szeptember 26 16:00
Regisztráció kezdete 2024. július 08
Max. létszám Korlátlan
Regisztráció lezárta 2024. szeptember 25 16:00
Egyéni ár 62.000 Ft + ÁFA

Helyszín: Budapest belvárosi hotel, szervezés alatt

Ár: 62.000 Ft + ÁFA

 

Napirend:

08:30-09:00 Érkezés, regisztráció

09:00-09:10 Köszöntő

09:10-10:00 I. ÓRA - Digitális keretszolgáltatások meghatározása, melyik mire alkalmas, ki kötelezett ezek nyújtására, hogyan kell biztosítani a keretszolgáltatásokat az állampolgárok felé? Hogyan lehet ezeket bekapcsolni, milyen műszaki és eljárási követelmények vannak?

10:00-10:40 II. ÓRA - Keretszolgáltatások utáni díjfizetési kötelezettség - kire vonatkozik, mennyit és hogyan kell megtéríteni az állam felé?

10:40-11:00 Kávészünet

11:00-11:40 III. ÓRA - Banki, pénzintézeti és biztosítói felkészülés, jó gyakorlatok útmutatója. (Az előadás nem kizárólag a pénzügyi szektor cégei számára szolgáltat információt.)

11:40-12:00 Délelőtti kérdés-válasz blokk

12:00-13:00 Ebédszünet

13:00-13:40 IV. ÓRA - Digitális backoffice a DÁP törvény követelményei szellemében. Hogyan valósítható meg a folyamatok elektronizálása?

13:40-14:20 V. ÓRA - Felügyeleti és ellenőrzési tevékenység, a DÁP törvény rendelkezéseinek betartatása, várható vizsgálatok, lehetséges szankciók.

14:20-14:40 Kávészünet

14:40-15:40 Kerekasztal beszélgetés: eAzonosítás és eHitelesítés DÁP tárcán keresztül, integrációs lehetőségek, gyakorlatok. Önkéntes csatlakozási lehetőség a szolgáltatásokhoz.

15:40-16:00 Délutáni kérdés-válasz blokk

 

A DEÜSZ Egyesület szakértőin túl előadók szervezés alatt az alábbi szervezetektől:

  • IdomSoft Zrt.
  • DMÜ - Elektronikus Ügyintézési Felügyelet
  • Magyar Nemzeti Bank
  • Bankszövetség, MABISZ
  • A kerekasztal résztvevői: bank, biztosító, telekommunikációs cég, közüzemi szolgáltató képviselői

 

A kérdés-válasz blokkok kiemelt témái:

  • A jelenlegi ügyfélazonosítási megoldások fennmaradása, összeegyeztetése?
  • Megszűnő e-ügyintézési szolgáltatások
  • Cégkapu-Cégkapu, Cégkapu-Ügyfélkapu kommunikációs csatorna megnyitása

Kinek szól ez a rendezvény?

Elsősorban bankok, biztosítók, telekommunikációs cégek, közüzemi szolgáltatók digitalizációs területen, ügyvitelen, üzletfejlesztésen dolgozó képviselőit várjuk a szemináriumra. Ugyanakkor a közigazgatási szervek és közfeladat-ellátó intézmények, cégek iratkezelésért és elektronikus ügyintézésért felelős munkatársai számára is hasznos információkat nyújt a rendezvény.

Az elmúlt évek oktatásai, képzései

Elektronikus közigazgatás a DÁP törvény szellemében - átfogó szeminárium

2024. június 20 08:00 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A közigazgatási, közfeladat-ellátói működésben egyszerre rendezendő terület és rendező erő az iratok életpályájája, az iratokkal kapcsolatos munkavégzés. Az iratkezelés és a közhivatali mukafolyamatok digitalizálása az elektronikus ügyintézés terjedésével együtt zajlik. Képzésünk elsődleges célja, hogy információt adjon a résztvevőknek az Elektronikus ügyintézési törvényt váltó DÁP törvény rendelkezéseiről.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2023. október 26 08:30 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A közigazgatási szervek és közfeladatot-ellátó intézmények, cégek munkatársainak szóló, általános iratkezelési konzultációt (nem minősül Fktv. szerinti felnőttképzésnek) Csóti Csaba iratkezelési szakértő tartja. A szeminárium részletesen foglalkozik a papíralapú és elektronikus iratkezelés összefüggéseivel, a teljesen digitális iratkezelés megvalósíthatóságával és a jogszabályi követelményekkel. Rendbe tesszük a sokszor dilemmát okozó, "mikor, mit dobhatok ki" témakört, különös tekintettel a papíralapú iratok digitális konverziójával összefüggésben. Részvételi díj: 48.000 Ft + ÁFA (60.960 Ft bruttó)

Digitalizáció a költségcsökkentés jegyében

2023. szeptember 26 08:30 -14:30
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

Egész napos konferencia: Mit írnak elő a jogszabályok, és mi az, amit ezen túl érdemes elvégezni ahhoz, hogy a digitalizációval csökkenthessük a szervezeti költségeket és növelhessük munkatársaink és ügyfeleink elégedettségét.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2023. február 23 08:30 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A közigazgatási szervek és közfeladatot-ellátó intézmények munkaatársainak szóló, általános iratkezelési konzultációt (nem minősül Fktv. szerinti felnőttképzésnek) Csóti Csaba iratkezelési szakértő tartja. A szeminárium részletesen foglalkozik a papíralapú és elektronikus iratkezelés összefüggéseivel, a teljesen digitális iratkezelés megvalósíthatóságával és a jogszabályi követelményekkel. Rendbe tesszük a sokszor dilemmát okozó, "mikor, mit dobhatok ki" témakört, különös tekintettel a papíralapú iratok digitális konverziójával összefüggésben. Részvételi díj: 48.000 Ft + ÁFA (60.960 Ft bruttó)

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja VI.

2024. május 16 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Folytatódik az Iratkezelési Vezetők Klubja rendezvénysorozatot. A kötetlen szakmai eszmecserére május 16-án is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja V.

2024. március 07 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2024-ben is folytatja az Iratkezelési Vezetők Klubja rendezvénysorozatot. A kötetlen szakmai eszmecserére március 7-én is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja IV.

2023. november 21 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2023-ban új rendezvénysorozatot indított Iratkezelési Vezetők Klubja címmel. A kötetlen szakmai eszmecserére november 21-én is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

Magyar Nemzeti Levéltár online szeminárium

2023. október 24 10:00 -11:30
Ár: ingyenes

Magyar Nemzeti Levéltár online szeminárium (2023. október 24.)
Közfeladat-ellátók iratkezelése a jogszabályi alapoktól a levéltári ellenőrzésig

Az ingyenes szakmai webinár témája az iratkezelés levéltárspecifikus áttekintése.
Fókuszpontok:
  • Iratkezelési szabályzat és irattári terv,
  • iratselejtezés,
  • levéltári átadás-átvétel,
  • levéltári ellenőrzés

REGISZTRÁCIÓ A WEBINÁR DEMIO OLDALÁN

 
 
 

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja III.

2023. szeptember 14 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2023-ban új rendezvénysorozatot indított Iratkezelési Vezetők Klubja címmel. A kötetlen szakmai eszmecserére szeptember 14-én is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

Elektronikus aláírások, e-hitelesítés hosszú távra

2023. április 04 09:00 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A képzés célja átfogó ismereteket adni az elérhető elektronikus hitelesítési megoldásokról. Melyiket és hogyan érdemes bevezetni és használni a közigazgatási szerveknél, közfeladat-ellátó intézményeknél és cégeknél. A szemináriumon a résztvevők kérdezhetik a szakértő előadót.

Elektronikus ügyintézési szakértő

2022. november 17 - 2022. november 25
Ár: 189.000 Ft

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttképzési nyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Az interfészes önkormányzatok kihívásai az e-ügyintézési térben

2022. május 19 09:00 -15:00
Ár: 79.883 Ft

Az interfészes önkormányzatok igényeire, speciális iratkezelési folyamataira szabott képzés, mely az elektronikus ügyintézést, az annak való maximális megfelelést állítja a középpontba. Az előadástémákat úgy válogattuk össze, hogy azok az interfészes önkormányzatok e-ügyintézési térben nyújtott jelenlegi kihívásaira adjanak választ elismert szakértők tolmácsolásában. Az elméleti ismeretek átadása mellett fontosnak tartjuk a gyakorlati példák, tapasztalatok megosztását is.

Tanúsitottiratkezelés
A deusz.hu Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület honlapja. Célja, hogy felületet adjon a szervezet működési területéhez tartozó ismeretek átadására, szakmai kapcsolatok létesítésére.
© 2024 Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület (DEÜSZ). All Rights Reserved. OneOnline