Iratkezelési szeminárium önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságoknak

Iratkezelési szeminárium önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságoknak

Információk

Esemény időpontja 2019. március 07 09:00
Esemény vége 2019. március 07 17:00
Regisztráció kezdete 2019. január 07
Max. létszám Korlátlan
Regisztráció lezárta 2019. március 07
Egyéni ár Ingyenes
Helyszín Budapest, Continental Hotel Budapest

Előadók

Varga László

DMS One Zrt.

Szakmai igazgató

Bővebben

Füzesi Csaba

Netlock Kft.

Termékfejlesztési igazgató

bővebben

Csóti Csaba

Iratkezelési szakértő

A KÉPZÉS CÉLJA

Átfogó iratkezelési képzéseinkre a közfeladatot ellátó szervek számos szegmenséből (kórházak, önkormányzatok, oktatási intézmények, kulturális, tudományos intézmények, állami vállalatok, közművek stb.) érkeznek iratkezelési szakemberek. Mindamellett, hogy a jogszabályok egységes keretet adnak a szervezetek iratkezelésének, minden területnek megvannak a maga sajátosságai, mely külön szeminárium szervezését tette szükségessé az egyes területek számára.

KIKNEK AJÁNLJUK?

A szemináriumot elsősorban ajánljuk:

  • önkormányzati tulajdonban lévő, önkormányzati feladatokat ellátó gazdasági társaságok, szervezetek ügyviteli, iratkezelési rendszeréért felelős vezetőinek, iratkezelésért felelős munkatársainak;

AZ IRATKEZELÉSI SZEMINÁRIUM SORÁN ÖN

  • választ kap arra, hogy miért kell a közfeladatot ellátó és/vagy állami (önkormányzati) tulajdonú cégeknek az iktatás során ugyanazokat a jogszabályokat betartani, mint a hivataloknak;
  • bemutatjuk a cégkapu, hivatali kapu gyakorlati alkalmazását az ügyintéző szemszögéből;
  • megmutatjuk, hogy miért kell iratkezelési szabályzatot és irattári tervet készíteni;
  • gyakorlati információkat, tippeket kap arról, hogyan kell egy önkormányzati cégnél az iratkezelést megszervezni, és mire kell figyelni, amennyiben iratkezelő szoftvert szeretne bevezetni a szervezet;
  • bemutatjuk, hogy a 2018. január 1-jétől érvényben lévő jogszabályok okán milyen követelményeknek kell megfelelniük az önkormányzati cégeknek;
  • gyakorlati tapasztalatok alapján ismertetjük, hogy az önkormányzati szervezeteknél milyen problémák, igények merülnek fel az iratkezelés során és azok hogyan orvosolhatók elektronikus iratkezelő rendszerrel;
  • esettanulmány formájában megismerkedhet egy önkormányzati tulajdonban álló, önkormányzati feladatokat ellátó cég szoftverrel támogatott iratkezelésével.

TERVEZETT TEMATIKA

  • Hivatali kapu, cégkapu az ügyintéző szemszögéből – NISZ Zrt.
    Előadó és részletes témavázlat egyeztetés alatt!

    Önkormányzati cégek iratkezelési specialitásai, sajátos iratfajták és kezelésük – Csóti Csaba, iratkezelési szakértő

    • Miért kell ugyanazokat a jogszabályokat betartani a közfeladatot ellátó és/vagy állami (önkormányzati) tulajdonú cégeknek az iktatás során, mint a hivataloknak?
    • Miért és mi alapján kell készítenem iratkezelési szabályzatot és irattári tervet egy közfeladatot ellátó cég esetében?
    • A GDPR-ról az iratkezelésben – röviden
    • Miért nem irat a számla és mit kell tenni „vele” az iktatás során?
    • Mit kell tudni a szerződéstár és az iktatás kapcsolatáról?
    • Mikor szkenneljünk (és hogyan) és mikor nem?
    • Mi szerepeljen egy önkormányzati cég iratkezelési szabályzatában és mi ne?

    Az elektronikus iratkezelés, ügyintézés gyakorlati megvalósításai – Varga László, szakmai igazgató, DMS One Zrt.

    • Szakrendszerek és kapcsolatok az iratkezelés rendszerével
    • Cégkapuhoz való automatikus csatlakozás iratkezelő rendszerrel
    • Iratkezelővel integrált elektronikus aláírásban rejlő lehetőségek
    • Esettanulmányok – elektronikus iratkezelő rendszerrel támogatott megoldások önkormányzati tulajdonban lévő és önkormányzati feladatokat ellátó gazdasági társaságoknál.
    • Speciális dokumentumtárak előnyei az iratkezelésben: szerződéstár, számlatár
    • Szervezeten belüli elektronikus jóváhagyási, véleményezési folyamatok kezelése, támogatása (számlajóváhagyás, szerződésjóváhagyás stb.)
    • MS Office integrációban rejlő lehetőségek
    • Gyakorlati példák az iratkezelési folyamatok hatékony megszervezéséért

    Robbanás előtt áll a digitalizáció – Dokumentumhitelesítés, elektronikus aláírás a gyakorlatban – Füzesi Csaba, termékfejlesztési igazgató, Netlock Kft.

    • Fejlődés vagy bukás, nincs más út – a digitális transzformációról dióhéjban
    • Ügyintézés és üzlet papírmentesen: minősített e-aláírás okostelefonon is, bárhol, bármikor- megérkezett a vállalati és közigazgatási e-aláíró megoldások új generációja
    • Így működik a digitalizált ügymenet a gyakorlatban – könnyen bevezethető közigazgatási e-megoldások (esettanulmányok)

    A levél jövőképe – digitális fejlesztések a Magyar Postán – Gyovai Anita, üzleti alprojekt vezető, Magyar Posta Zrt.

    • Postai Azonosított Küldemények Követése (PAKK) projekt, fejlesztési tartalmak bemutatása
    • Mit is jelent pontosan a belföldi papíralapú tértivevény elektronikus útra terelése?
    • Az elektronikus feladójegyzék használat előnyeiről röviden
    • A postai levélmodernizációs törekvések feladói és címzetti oldalú ügyfél előnyeinek bemutatása
    • Ügyfeleink mivel és mikor találkozhatnak?

     

    A részvételi díj magában foglalja:

    • komplett, egész napos iratkezelési szeminárium,
    • frissítő a szünetekben,
    • ebéd,
    • füzet jegyzetelésre, mely a teljes szemináriumi anyagot tartalmazza összefűzve

Térkép

Az elmúlt évek oktatásai, képzései

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. november 18 - 2021. november 26
Ár: 169.000HUF

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

E-ügyintézés szeminárium közfeladatot ellátó állami vállalatoknak

2021. október 13 09:00 -15:00
Ár: 62.900HUF

Közfeladatot ellátó, állami tulajdonban lévő gazdasági társaságok speciális igényeire szabott képzés, mely részletesen foglalkozik a jogszabályi háttérrel, az e-ügyintézés folyamatával - beleértve a különféle SZEÜSZ-ökhöz és KEÜSZ-ökhöz való kapcsolódást, a dokumentumhitelesítés és elektronikus aláírások gyakorlati alkalmazásával, az e-közigazgatást támogató postai szolgáltatások integrációjával, valamint az üzleti folyamatok teljeskörű kezelésével, legyen szó akár munkafolyamat-automatizációról, integrációkról vagy vezetői monitoringról. 

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. szeptember 23 - 2021. október 01
Ár: 169.000HUF

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. július 01 - 2021. július 09
Ár: 169.000HUF

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Iratkezelési szeminárium önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságoknak

2019. március 07 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Iratkezelési képzésünket kifejezetten olyan cégeknek szervezzük, akik önkormányzati tulajdonban állnak és önkormányzati feladatokat látnak el. 

Iratkezelési szabályzat és irattári terv felülvizsgálata szeminárium

2018. november 15 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Képzésünkön megtanítjuk, hogyan lehet jó iratkezelési szabályzatot írni, mely nemcsak jogszabálykövető, de a szervezet iratkezelési gyakorlatát is segíti.

Iratkezelési szeminárium budapesti kerületi és megyei jogú városok önkormányzatainak

2018. május 10 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Átfogó iratkezelési képzéseinkre a közfeladatot ellátó szervek számos szegmenséből (kórházak, önkormányzatok, oktatási intézmények, kulturális, tudományos intézmények, állami vállalatok, közművek stb.) érkeznek iratkezelési szakemberek.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2018. február 22 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Olyan iratkezelési ismeretanyag átadása, mely elsajátítása után a résztvevő képes felelős iratkezelési döntéseket hozni, saját szervezete ügyiratkezelési folyamataiban felismerni a hibákat és korrigálni azokat, mindezt úgy, hogy a hatályos iratkezelési jogszabályoknak megfeleljen.

Iratkezelési szeminárium önkormányzati cégeknek

2018. január 25 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Átfogó iratkezelési képzéseinkre a közfeladatot ellátó szervek számos szegmenséből (kórházak, önkormányzatok, oktatási intézmények, kulturális, tudományos intézmények, állami vállalatok, közművek stb.) érkeznek iratkezelési szakemberek.

E-aláírás szeminárium

2017. november 16 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Az e-közigazgatás alapjai az elmúlt években gyökeresen megváltoztak, az elektronikus aláírás szabályozási környezete jelenleg is átalakítás alatt áll. A képzés során olyan ismeretanyag kerül átadásra, melynek segítségével felgyorsítható a közigazgatási intézmények elektronikus ügyintézésre való áttérése, hatékonyabbá tehető a szervezetek elektronikus közszolgáltatása, mindez úgy, hogy az intézkedések a hatályos e-aláírási jogszabályoknak is megfeleljenek.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2017. október 12 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Olyan iratkezelési ismeretanyag átadása, mely elsajátítása után a résztvevő képes felelős iratkezelési döntéseket hozni, saját szervezete ügyiratkezelési folyamataiban felismerni a hibákat és korrigálni azokat, mindezt úgy, hogy a hatályos iratkezelési jogszabályoknak megfeleljen.

Iratkezelési szabályzat szeminárium

2017. szeptember 14 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Képzéseink során oktatóink gyakran kaptak az iratkezelési szabályzatok készítésével, felépítésével kapcsolatos kérdéseket, mely külön szeminárium szervezését tette szükségessé az érdeklődők számára. 

Tanúsitottiratkezelés
A deusz.hu Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület honlapja. Célja, hogy felületet adjon a szervezet működési területéhez tartozó ismeretek átadására, szakmai kapcsolatok létesítésére.
© 2021 Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület (DEÜSZ). All Rights Reserved. OneOnline